Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Carina - 19 november 2012 20:15

I morse var det riktigt halt på sina ställen då jag gled fram på mina sommardäck.Höll på att sluta riktigt illa   

Så när jag kom till mitt jobb skickade jag ett sms till Kent att nu bara måste jag få hjälp med mina vinterdäck.Har bett om hjälp tidigare,men det behövs inte än det som är så varmt ute,har jag fått till svar. Och visst skulle väl jag kunna byta däck själv,men tycker det är en grej för män att göra.Jag tvättar ju och städar så då får han byta däck.

NU äntligen är dom på och jag kan nu på ett säkrare sett ta mig fram på vägarna.


 

Visst är den söt,denna snopptomte.Nettan som jobbar extra hos oss har gjort den och jag har beställt en av henne. Hoppas bara att hon hinner och har lust att göra en åt mig.Hon är grym på att göra tomtar och en massa annat pyssel.


 

Lammfärsbiffar med morotstzatsiki och cous cous blev kvällens middag.Och varför inte slå till med en efterrätt så här på en måndag

 

Stekta bananer med glass,mums så gott det var.


Nu är det 24 arbetsdagar kvar sen är det jul lov,längtar efter det,väldigt, väldigt mycket   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards