Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Carina - 13 november 2012 20:15

Hur kan det bli så här? Varför har vi en släkt som inte håller i hop? Den är splittrad och kommer aldrig någonsin att bli hel igen.Det gör så ont i mitt hjärta.

Min mormor fyllde i dag 87 år i dag och den enda som uppvaktade henne var jag och mina barn.

Mormor har två döttrar,min mamma och min moster,hon har förutom mig tre barnbarn till,dom har i dag ingen kontakt med mormor.Mormor har bara mig och mina barn.

Hon grät i dag över hur det har blivit,jag måste ha misslyckats som mamma,två barn och ingen vill veta av mig.

Jag kommer att dö ensam...

Men du har mig och mina barn,glöm inte det.Jag fick verkligen bita i hop,var så nära att börja gråta.

Det kändes i alla fall skönt för mitt samvete att vi var där, och vi sa alla då vi gick i från Rut då hon stod och vinkade åt oss i fönstret, att vi måste hälsa på henne oftare.Inte ska hon behöva sitta där ensam.

Jag frågade även om mormor ville åka någonstans,göra någon utflykt ? Ja gärna det.

Men har du något speciellt ställe du vill åka till ? Nej det hade hon inte bara att få komma ut vore trevligt.

 

Grattis älskade mormor på 87 års dagen.Jag och mina barn kommer alltid att finnas för dig   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards