Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Carina - 22 november 2012 10:00

Jag mår inte bra och kan väl inte direkt säga att jag är sjuk.Fryser,mår lite illa och känner att en smygande huvudvärk är på G.Har känt mig allmänt ruggig de senaste dagarna,jag är en rugguggla   

Gick hem tidigare från jobbet i går,men det tog i mot,just bara för att jag inte är riktigt sjuk men ändå inte helt frisk.

Kanske motar jag Olle i grind om jag går hem ? Ja den som lever får se.

Att bara vara stilla,ligga framför tv är ju inte riktigt min grej.Men i går passade jag på att se den omtalade serien

Torka aldrig tårar utan handskar.Såg avsnitt 1 och 2 i går och tänkte se sista delen i dag.Men si det gick inte för nu visar SVT play inte den mer,tror ni jag blir sur eller? Jag missade sista och vad jag hört bästa avsnittet.Så hur detta slutade får jag väl fantisera om,så jäkla typiskt....


Att laga mat då man känner sig lite illamående är väl inte så kul,men jag gör mitt bästa och i går blev det en älgfärs gryta med paprika,lök och lite blandade kryddor som chili,ingefära och spiskummin,vitlök peppar och salt.Frågade Gabriella vad hon ville ha till och valde då potatis.Jag hade nog tänkt mig ris.Men hon fick bestämma.

Blev riktigt gott.

 

Diza är riktigt tjock nu och till helgen ligger förhoppningsvis valparna hos henne.


Ska i dag passa på att bara ligga och läsa och koppla av.Ladda inför väntande valpkull och ett besök som kommer på fredag och åker hem på söndag kväll.Det är Anders med 21 årig son som kommer.Anders födde upp Mira,den första karelaren som dog.Det kommer att bli lite jobbigt att träffa honom,för jag tror nog att detta kommer att tas upp,själva händelsen.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards