Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Carina - 23 november 2012 18:15

       

Blev två sorters kakor i går.Soppa till middag och sedan blev det 11 timmar i valprummet.

Var vaken ett helt dygn och det var nog första gången i mitt 43 åriga liv.Men det var tunga ögonlock och uppsvällda. Hade missat att ta min allergitablett så jag svullnade som vanligt upp och fick svårt att andas,men överlevde   

Diza brukar ha sega förlossningar men detta var nog det segaste jag varit med om och jag funderade flera gånger på om vi skulle behöva åka in   

Klockan 19:06 kom första valpen en tik och sista valpen 05:08 var en tik och summan av detta blev 3 hanar och 4 tikar.Alla ska få ett namn på bokstaven Q. Diza var riktigt duktig och så även jag   

 

La mig vid sex tiden efter att ha ätit frukost och rastat hundarna. Vaknade till vid halv elva och tvingade mig upp.Tog en dusch och sedan en stor mugg kaffe. Mår så fruktansvärt illa hela dagen.Men försöker att inte tänka på det så mycket,har i stället städat hela huset.

Väntar nu på att Anders med son ska komma hit i kväll.


Ja just det måste bara berätta.Isabella skickar ett sms till mig -Mamma jag är 80% säker på att Siv sitter framför mig på tvärbanan.Siv är min mamma och hennes mormor.Jag ber Isabella fota henne vilket hon gör.Siv vägrar släppa blicken från sin tidning,Isabella sitter och tittar på henne för att kunna söka ögonkontakt,men inget gensvar. Vi tror att hon kände igen Isabella.

Ja så här ser hon ut

 

Riktigt sur och elak. Alla säger att jag är så lik min mamma så jag ser väl ut så här om 20 år   


Önskar er en trevlig kväll

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards