Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Carina - 7 november 2012 19:30

Fick mig ett riktigt gott skratt i morse.Lyssnar alltid på NRJ och vid ca 7:15 är det morgonens Wake Up Call

Hannas kund ville köpa fågelfrön  Lyssna på det så jävla bra   


Tänk hur olika vi är,och tur är väl det.Jag kan nog på en hand, och då räknar jag inte med alla fingrar, räkna dom gånger jag försovit mig.Sen finns det dom som försover sig minst en gång i veckan.Undrar hur dom lyckas med det?

Jag kliver alltid upp ur sängen på första signalen från väckarklockan.Har aldrig kört med snooza.Förstår inte tjusningen i det? Då kan man väl ställa klockan en annan tid och gå upp fem minuter senare i stället.

Som sagt det är tur att vi är olika   


 

Snart finns det nog dagar för allt.Och jag är inte sämre än att passa på att utnyttja dessa tillfällen.För vem vill inte fira kladdkakans dag i dag   

 


Tortellini med broccoli,skinka och vitlökssås i en gratängform blev kvällen middag.Och det gick hem hos framförallt Gabriella i dag.

 


Nu börjar det bli kallt ute och jag ska väl börja se mig om efter en vinterjacka och vinterstövlar.Börjar bli läge för det nu.Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha?


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards