Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Carina - 18 november 2012 20:15

Hade en liten kennel jakt i Nykvarn i dag för valpköpare i från M och N kullen.Tyvärr var det inte så många som kunde komma,endast två plus min Nora.Men desto mer jakt åt oss i stället   

Och i dag, äntligen, sköts det första viltet för Nora som blev en dovhind.Hon jagade fyra dovhjortar och när ett av dem vart skjutet gav hon inte upp utan fortsatte med de andra tre.Är man tax så är man   

Lyckades tillslut få tag på henne mitt i drevet och gissa om jag var stolt över denna tax tjej.Hon har ett grymt skall, otroligt mycket jaktlust och envishet och så är hon min också   

 

Tack till Tomas som ställde upp i dag för mig och mina valpköpare.


Tittar på solsidan och detta med egen tid är så viktigt. Att få göra egna saker, fastän man kanske har samma intressen.Att göra saker var för sig. Att inte alltid finnas hemma,för man saknar ju inte kon förrän båset är tomt   Jag älskar att få vara ensam hemma och jag kan säga att jag saknar inte kon,är nog en riktig ensam varg   



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards