Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Carina - 2 december 2011 20:15

Richard och jag hämtade Isabella på jobbet.Tomas (Isabellas chef) hade lovat mig att få ett fredags skjut.

Ja tänka sig att han erbjöd sig det   

Skjutet var via en kanon  och jädrans i min lilla låda var det small. Grannen öppnade fönstret och meddelade att tre tavlor i glas gick sönder,haha .Tänk så tokigt det kan bli.


Åters första julbord är nu avklarad.Det blev på Årsta slott som familjen Andersson åt sitt julbord på ,Isabellas pojkvän Richard var med också med oss dit.


      


Det är mysigt att få ha sina barn samlade och då vill  ju jag föreviga det med en bild.

Stolt mamma till vänster med sina tre barn,Gabriella Tobias och Isabella

  


Nu har jag hamnat i matkoma tror jag,fy så trött och mätt jag blev.

Tack mina underbara fina barn för i kväll.Älskar er och NI är det BÄSTA jag har   


Kram

Carina


PS: I går hade jag 112 besökare.Tackar för ert besök och välkommen åter   


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards