Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Carina - 7 december 2011 21:15

Då eleverna gått hem satt Tommy Camilla och jag på vårat kontor och kunde enas om att vi alla nu tycker det är roligt att komma till jobbet.Vi samarbetar väldigt bra och är ett riktigt bra team.Mycket skratt och glädje som även smittar av sig på våra elever.

Men på fredag får detta en annan vändning. Maarten är tillbaks och jag blir då "över". Kommer att få gå runt i alla klasser igen.Rätt jobbigt att inte få ha en klasstillhörighet.Men jag har ju själv valt det, då jag först blev placerad i en klass där jag ej klarar/vågar jobba pga att eleverna är utåtagerande.

Vi får se vad som hände  i januari då Tommy slutar? Jag hoppas att jag då får arbeta i Camillas klass.


Invigning på MAX restaurangen i Länna.VIP kväll med champange och hamburgemeny   Först hölls ett tal,sedan klipptes det röda bandet och där efter blev vi insläppta i restaurangen.Det fylldes snabbt med folk och stämningen var på topp.I morgon slår dom upp dörrarna för allmänheten.Jag kommer inte att bli en stammis där.Det var gott men är ju ingen hamburge tjej.


Har tittat på bonde söker fru,hur gick det sen ? Mysigt med all kärlek som finns i mellan dem   

Carina Berg flyttar in hos Måns Herngren.Han gav henne frukost på sängen,mysig man tycker jag.Måns har varit gift tre gånger och sa till Carina om vi träffas om några år igen så kanske jag gift mig för fjärde gången.Jag skulle känna mig väldigt misslyckad om jag skilt mig så många gånger och skulle nog inte våga tro på kärleken igen.


Kram

Carina


Av Carina - 7 december 2011 09:15

Vaknade med huvudvärk   Blött och äckligt väder ute. Men trotts detta så blir jag så glad då jag kliver in på jobbet och möter Camilla.Vi är ett riktigt bra team och har fantastiskt kul i hop på jobbet.


Vad händer en onsdags kväll hos familjen Andersson?

VIP Kväll klockan 18:00 i Länna på MAX   WOW jag som verkligen älskar hamburgare   

Isabella och Richard ska med dit.Gabriella jobbar på MC Donalds så hon kan inte åka med.

Hade nog varit häftigare att få VIP inbjudan till en tjusig restaurang i stället.

Men man får vara tacksam för det lilla    


Hoppas ni får en bra onsdag

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards