Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Carina - 8 december 2011 20:45

Tog en promenad till jobbet på morgonen.Fy så kallt det var,det sved om benen då jag kom fram till skolan.

Vi skulle åka in till stan för att gå på bio med eleverna och skulle lämna dem på fritids efter bion,så då skulle jag få närmare hem och sparade då tid och jag slapp gå tillbaks till skolan för att hämta bilen.

Såg en tecknad julfilm.Sååå tråkigt med tecknade filmer tycker jag,men eleverna uppskattar det och det är ju för deras skull vi går på bio.

I morgon har vi dres up på skolan,en av eleverna frågade om jag skulle ha byxor eller kjol i morgon?

Det blir kjol svarade jag.

Åh du är en prinsessa svarade han.Vill du flytta hem till mig ?frågade han mig.

Nej det vill jag inte,jag har ju min familj som jag bor med svarade jag.

Men om jag köper en julgran åt dig då?

Haha så söta dom är våra elever.


I går började vi ta ner böcker från vinden.Det är väldigt många hästböcker som inte ska med då vi flyttar,men har inte hjäta att slänga dem.Har frågat på jobbet,men det fanns ingen som hade hästintresserade barn.Så är det någon som vill ha böcke så hör gärna av er.

Skulle fortsätta med vinden i kväll med,men det tar i mot.Vill bara inte men det måste göras.


I mogon ska jag säga hejdå till Isabella och Richard.Jag vet att Isabella kommer att bli ledsen då vi ska säga hejdå till varandra,vilket blir så jobbigt och smärtsamt.Men tre veckor går fort och den 31/12 ska jag hämta dem på Arlanda.


Dom har nu lovat en massa snö och varnar nu för trafik kaos till helgen.Hoppas vi slipper få allt för mycket snö,vill ju kunna släppa taxarna på jakt några gånger till i år.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards