Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Carina - 29 december 2011 21:45

Med lite ost och kex sitter Gabriella och jag i soffan och myser.På tv har jag i kväll följt programmet Eldsjälar.Tänk vilka fantasiska människor det finns som ställer upp så för andra människor.Jag tycker att dom alla ska få priser för det är dom väl värda   


I morgon klockan 10:00 ska vi vara i Tumba för att skriva på sista papprena och få nycklarna till Grödinge.Dä efter åker vi genast till vårt nya hus   

Tänk att det i morgon är dags för mig att bli husägare på riktigt.Radhuset har vi ju i ock för sig varit ägare till.Men inte till ett fristående hus.Det känn lite extra kul tycker jag.

Gabriella ska med för hon ska få välja rum.Viktigt för henne som aldrig fått gjort det tidigare,då hon fick ta det rum som stod tomt här då hon var redo att få eget rum.


Kram

Carina





Av Carina - 29 december 2011 20:30

Camilla och jag berättade på jobbet att vi skulle åka på kryssning.Ulla blev då sugen på att åka med och i går stod hon där på båten och överraskade oss.

  

När vi fått i oss mat och shoppat lite blev vi bjudna till Ullas hytt för lite uppvärming,ja det är ju  kallt på dessa båtar   

Vi gav Ulla en liten för drink som tack för att vi fick komma.

 Lagom varma gick vi sedan ner till dansgolvet alla tre.

  Det var en trevlig kväll,lagom med folk och jag kom i säng redan vid halv tre.Har mått som en prinsessa hela dagen och kan nog tänka mig en kryssning ganska så snart igen.Det gungade rätt friskt då vi lämnade Åland i morse.Men som tur var påverkade det inte min sjösjuka,har nog vuxit i från den nu,eller så har spriten tagit död på den   


Tack underbara fina Camilla för all skratt du ger mig och dina tokigheter du bjuder på

  


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards