Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Carina - 18 december 2011 18:30

Söndag,fjärde advent och sovmorgon,ja i alla fall till åtta.Känns riktigt skönt att få ligga några timmar till i sängen.

Vaknade klockan tre i natt av att en nyckel sattes i dörren.Konstigt Gabriella skulle ju sova hos C i natt.Men tydligen blev det ändrade planer och efter det låg jag vaken en timme.

Kent ville att vi skulle åka till Lissma och släppa Ambra,men jag var inge sugen på att ge mig ut i skogen.

Så han stannade hemma.Nej inte riktigt hemma för vi åkte ut till Grödinge för att bekanta oss lite med det nya området vi snart ska flytta till.Är rätt vilse där ute i Grödinge måste jag villigt erkänna.Har en valpköpare-Dixon som bor ca 1 km från oss.

Det blev stop för lunch intag sedan fortsatte vi till Ica Maxi för att handla hem julmat.Rätt skönt att ha det klart.

Väl hemma igen var det dags att rulla köttbullar.Efter ca 80 rullade köttbullar var det dags att laga Lina middag.

Rostad rotfruktssoppa med knaperstekt bacon och krutonger.Det var riktigt gott och vi alla tre åt med STOR aptit.

Det var min dag att stå vid spisen i dag   


Riktigt skit väder ute,snö blandat regn.Det hade väl ändå kunnat legat kvar lite snö om det nu måste komma ner.


Nu är det soffläge för mig,har varit väldigt trött hela dagen,blir nog tidig säng gång för min del.


Advents kramar till er

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards