Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Carina - 21 december 2011 16:00

Nu äntligen börjar mitt 18 dagars långa jullov.Känns riktigt lyxigt att få vara ledig så länge.Men det blir ju ingen direkt vila för min del,som ni alla redan vet.


Blev glatt överraskad i dag då jag fick julblommor och presntkort av elever i en klass.Har ju ingen tillhörighet i någon klass så jag räknade iskallt med att inte få någonting.


Julbord på hemligt restaurang tillhör vår skolas tradition.

I år blev det Hasseludden ute på Djurgården.Tjusigt värre,men inte så värst gott.Nej julmat är inget för mig om jag ska vara ärlig.


Tänk att jag drömde en så fantastisk dröm i natt så när jag vaknade var jag riktigt besviken.

10 000:-/ månaden i tio år.Jag hade vunnit denna vinst på TRISS.Och vet ni vad pengarna gick till ? Jo enbart till mig. Shopping och skönhet,ja jag vill leva la dolce vita   Äntligen kan jag få känna mig lite lyxig och handla det jag vill ,bara till mig utan att tänka efter innan jag handlar,om jag har råd osv.

Ni förstår säkert min besvikele i morse då jag vaknade och insåg att detta bara var en dröm,som tyvärr ej går i uppfyllelse


Nu ska jag kliva ur min svarta klänning och hoppa i arbetskläder för nu ska vi strax åka till återvinningsstationen,inte bara en gång utan FLERA gånger.Mycket är det som ska slängas.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards