Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Carina - 14 december 2011 22:00

Vaknade med huvudvärk,läser ett sms jag fått kvällen innan och mitt humör blir genast på botten.Det gjorde ju inte saken bättre att jag hade ett plussamtal inbokad på eftermiddagen.Hur ska jag klara av att genomlida denna dag?

Med goda arbetskamrater och underbara elever,huvudvärkstablett och migränspray så gick det till slut att ta sig levande igenom denna dag.

Plus samtalet gick över förväntan,trodde jag skulle bli sågad vid fotknölarna då jag sagt tidigare vad jag tycker och tänker,vilket varit mycket missnöje från min sida,samt att jag skrev det i frågorna jag fick inför samtalet.

Men på någotvis så tror jag man vinner på att tala om vad man tycker och att sedan även kunna stå för det vilket jag även gör.

Det blev inget ris men där i mot en massa rosor och ett förslag på en ny arbetsuppgift för mig inför nästa termin,som skulle passa mig bra sa hon.

Så efter detta samtal kändes det betydligt bättre och huvudvärken försvann   

Det var nog mycket oro som låg bakom huvudvärken.


Linas mat i dag var -Torsk i apelsinsås med potatis och ärtsallad.Supergott måste jag säga.

Jag har fått ett litet bekymmer då det gäller Lina.Ja det är rent ut sagt en STOR katastrof.Då jag gick in på Linas hemsida och kollade om dom körde ut till Grödinge,blev jag väldigt glad då jag såg att dom gjorde det.Men i går då jag skulle lägga in min adress ändring fick jag till min stora förvåning läsa följande-Vi kör ej ut till detta postnummer.Men hur ska jag som är ett STORT LINA FAN överleva detta?

Har nu skrivit ett mail till dom på Lina och väntar nu ett svar,dom skulle kolla upp med den som har hand om logistiken.Jag hoppas verkligen att detta går att ordna.


Efter middagen blev det en tur till IKEA i Kungenskurva och CHILI för att köpa lampor.Vi måste inskaff lite lampor då vi kommer dit och nu är det snart två veckor kvar.Radhusen som hade visning samma helg som oss,har ännu inte blivit sålda.Snacka om att vi hade tur med försäljningen.


Fick förästen ett mail i går från en familj som vill köpa taxvalp från mig och vet ni vad dom bor och har jaktmark?Jo i Grödinge,lite kul måste jag säga.


Nej nu ska jag duscha och lägga mig snart,är helt slut efter denna dag och i morgon hoppas jag på en bättre start och att det även håller i sig hela dagen.


God natt gott folk

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards