Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Carina - 25 december 2011 17:45

En låååång dag denna juldag,en timme känns som två.Vaknade vid sju men låg kvar i sängen och mös till klockan nio.Vid tolv tiden tog Kent och jag Nora samt Jasný med oss på en långpromenad.Solen sken och det är svårt att tro det är 25 december.Var tvungen att ta kort denna vackra vår nej jag menar vinterdag

    


Det blev fika hos Eva och Anders och fotografering av deras drevchampion Rondodrevets Hero.

Kent och Gabriella är nu hos Kents mamma.Något som är tradition att alltid vara där 25 december varje år.Men i år valde jag av olika orsaker att stanna hemma och så kommer det att bli även i fortsättningen.Riktigt skönt att slippa gå dit och lossas att man gillar det när man igentligen inte gör det.Ska sortera bort fler personer som jag inte gillar.Varför ödsla energi på någon man inte tycker om? Då är det bättre att ödsla den på dom man tycker om   Livet blir så mycket lättare och trevliare då.


Kram

Carina

Av Carina - 25 december 2011 11:15

Då har man klarat av julen även i år.Det blev en lungt och stillsam dag tillsammans med Tobias,Gabriella,Christopher och Kent.Självklart blev det tomt utan Isabella och Richard men vi får ha en mini jul då dom kommer hem

   Outfit på julafton blev detta


 Middag tillsammans


 Tobias är inte det minsta lik mig.Kent kan inte skylla på brevbäraren då det gäller Tobias i alla fall   


 Christopher  firade jul med oss även i år.Trevligt att han vill vara med vår familj tycker jag.


   Det blev inga mängder med julklappar i år.Det är tanken som räknas och alla var glada och nöjda


  Jag fick en ryggsäck som Nora satt och vaktade åt mig.Matte får ju inte smita ut i skogen utan mig inte,tänkte nog Nora


Jag är väldigt nöjd med gårdagens julafton och tack min son för att du kom och var det oss.Sista julen på Rondovägen

  


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards