Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Carina - 22 december 2011 21:00

Vissa dagar hinner man med väldigt mycket.En sådan dag har jag haft i dag.

Då Kent kom hem från jobbet så körde jag honom och Pelle in till Globen för att gå på hockey.Åkte där efter till min älskade lilla mormor-Rut.

 Mormor är 87 år och klarar sig helt själv.Det är så städat och fint hemma hos henne.Bakar gör hon också och jag passade på att smaka på alla sorterna.Mormor erkände att hon blivit vimsig och jag håller fullständigt med henne.Oj så rörigt det blev då vi pratar om mina döttrar.

  Ja hon är ju för rar min lilla mormor

Trotts en massa fika bröd så var jag hungrig då jag lämnade Högdalen.

 Stannade och köpte med mig en sallad hem.Måste äta lite nyttigt då jag mumsat på mormor fikabröd.

Nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på samtal från Kent,ska åka in till Globen och hämta hem dem då matchen är slut.


Önskar er alla en go kväll

Kram

Carina


Av Carina - 22 december 2011 15:15

Allt flyter på exakt som jag vill.Inga fallgropar än   Det blev en sväng till Farsta och date med tomten   

Hem och rasta hundar sedan fram med snabeldraken och moppen.Här doftar det nu ajax och jag tar igen mig i några minuter innan jag går loss på tvättmaskinen som snurrar för fullt.

Hämtade ut ett paket från belysningsdesign.se i dag.Beställde lampor i måndags och nu är dom redan här,älskar snabba leveranser.

Det är en man från Örebro som maillat mig rätt mycket sista veckan han vill att jag kommer och jagar med Diza hos honom.Han ringde nyss och frågade igen.

Mannen är intresserad av en valp efter Diza så småning om och vill höra hur hon funkar i skogen.Men tänk om han är en mördare eller en snuskgubbe och så åker jag dit och aldrig mer kommer hem igen?

Nej jag få nog ta Kent med mig som säkerhet.Fast jag är inte säker på att han skyddar mig för då det hettar till är det i regel jag som kliver fram och tar striden    Ingen ska få sätta sig på mig inte så det så   


Nej nu ska jag sätta fart igen.


Kram

Carina




Av Carina - 22 december 2011 07:49

Skönt att få sova lite längre i dag.Men när man tittar ut och ser hur mörkt det är kan man tro att klockan är sex på morgonen.

Ska snart ta och ordna lite frukost till mig,det blir det gamla vanliga,gröt,kaffe och smörgås.

Ta en promenad med taxarna och sedan göra mig i ordning.

Sen blir det en sväng med bilen för att handla lite,vem vet kanske träffar jag på tomten i dag   

Har i alla fall bestämt mig för att köpa en trisslott,så kanske min dröm kan bli verklighet någon gång.


Var nyss inne på FB,där hade Isabella lagt ut en bild på dagens lunch som dom åt vid polen.Gud så mysigt och härligt dom har det.Vill vara i solen och värmen jag med  


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards