Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Carina - 23 december 2011 22:00

Eva och Anders kom hit på en spontan fika.Vi vill bara lämna ett kort sa dom,kort som var en blomma.

Tack fina ni för erat besök   


Nu är granen klädd.Första julskinksmörgåsen är avsmakad,mums och snart ska kudden kramas.

Isabella skickade sms.Hos henne i Thailand är det redan julafton.Hon öppnade sin julklapp från mig som var ett halsband. Har sitt halsband runt sin hals och gråter.Saknar oss och älskar oss skriver hon.

Det känns så sorgligt att inte få ha henne hos oss på julafton,familje dagen då man vill ha nära och kära omkring sig.Det kom en hel del tårar i kväll och lär väl göra det i morgon med.Men jag ska bita i hop och vara en stark mamma.Har som tur var två fina underbara barn hos mig i morgon och det är jag väldigt tacksam för.

Tobias ska vara tomte i morgon,första gången han är det,vad jag vet.

Hohohoho finns det några snälla barn här   Hoppas han inte skrämmer sina kusiner bara   Skulle gärna vilja vara där och tjuv titta.


Nej nu säger jag slut för i dag och tack för i dag,adjö


Kram

Carina


Av Carina - 23 december 2011 13:30

Dagen före doppare dagen är det i dag.Jag undrar vad det är man ska doppa ?   


Nu är naglarna fixade inför jul och vi var många kvinnor som satt på salongen och ville göra oss extra fina så här dagen före julafton   

 

Fick samtal från doktor Dick andersson i morse.Han hade fått svar på min magnetröntgen och den visade inflammation i tre tår.Inte konstigt att varje steg är en plåga och gör ont.Har nu fått medicin jag ska äta i tre veckor.Bli det inte bättre ska jag få kortisonspruta i varje tå   Jag hoppas jag slipper sprutor.Ska även till Danderyds sjukhus så fort jag fått remiss.Det ska göras avlastningsinlägg till mina skor.


Köpte två trisslotter i dag,men inte vann jag något.Inte ens 25:- otur i spel har jag det är bara att konstatera.


Nej nu ska jag sätta fart här hemma.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards