Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Carina - 6 december 2011 19:45

I går kväll kom ett tunt lager med snö.Det är tevligt med lite ljus i detta mörker.Men mycket mer snö än så här behöver det inte komma tycker jag.

I dag har vi pratat Thailandsresor och kläder på jobbet.Riktigt tjej snack blev det då Nettan kom in som vikarie i dag.

Jag vill så  gärna åka till ett varmt land.Jag är ingen vinter tjej.

Älskar sol,bad och tunna klänningar.Att få gå barfotar på stranden vid vattnet och bara mysa.Jag skulle nog ha blivit en sjöjugfru  i stället 


Mäklaren som sålde vårt radhus ringde mig i dag.John som köpte det hade bett henne kontakta oss.Han vill inte att vi använder vår dusch.Sen vill han komma med en hantverkare så den kan beställa det material som ska vara till duschen.

Men hallå,vilket RIXS PUCKO !!!

Det är ingen kris i duschen.Besiktningsmannen sa att detta bör göras inom det närmsta året.Men denna John verkar inte förstå detta.Kan bero på att han ej är Svensk och har svårt för språket.Men han måste väl ändå förstå att så länge som vi bor här så lever vi som vi brukar.Inte tänker jag låta bli att duscha för att John vill det.

Jag duschar varje dag och tänker fotsätta med det   

Och någon hantverkare släpper jag INTE in.Vi har erbjudit John och Vivianne att få flytta in den 9/1 men dom vill vänta till 16/1.Så då får dom helt enkelt vänta till just den 16/1.


Vi tänkte börja röja uppe på vinden i dag.Men det fanns ingen lust eller vilja till detta efter att vi ätit middag.Så nu har vi skjutit upp det till morgondagen.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards