Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Carina - 8 oktober 2010 20:45

Några människor kommer in i ditt liv för en PERIOD,för att det är din tur att dela med dig, att växa eller att lära.  

De ger dig en upplevelse, lugn eller bara får dig att le!  

Kanske lär de dig eller visar dig något du aldrig gjort förut.  

Vanligen ger de dig en ofantlig mängd av glädje.  

Tro på det* Det är äkta!  

Men bara för en period. 








Det är något visst med fredagar.I love it   

Efter en bra dag på jobbet var det dags att åka hem och byta om för att åka ner till Fors Gård.Tur ridning på islandshästar tillsammans med elva andra kvinnor,alla jobbar vi inom Huddinge kommun.

  

Det var en lugn och trevlig ridtur,med tölt som var gudomlig.Det är verkligen rogivande att rida.Detta måste jag göra om.


  

Skiotor tog mig runt i en och en halvtimme.Han var bra svettig då vi kom tillbaks, stackars häst som fick ha mig på ryggen.Men han var en trygg och foglig kille.



Halv sju var jag hemma,ensam åt jag min middag.Isabella jobba,Tobias och Gabriella var ute med kompisar.Kent på väg till Helgum för älgjakt.

  

Sushi är min favorit mat,mumms vad gott. 


  

Det som är mysigt med hösten är att man får tända ljus.


  

Idol och fredagsmys med Isabella.


Mys på där ute

Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards