Carina´s Blogg

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Carina - 31 oktober 2010 21:15

När jag var i tonåren så blandade man häxdricka från föräldrarnas sprit och likör flaskor.Det smakade skit men man drack ändå.Nu har visst någon av våra ungdomar här hemma börjat stjäla alkohol - Xanté är visst något den personen tycker mycket om och jag vet nog vem det är som är den skyldiga .  

Men det får bli slut på detta nu för vi har satt ut en råttfälla, för nu ska den lilla jäveln åka dit   

Man vill ju inte att ens barn ska dricka alkohol men förr eller senare så testar dom ju,men dom ska ta mig tusan inte ta utan att fråga.Fast jag var ju inte mycket bättre själv,men mina barn dom ska minsann uppföra sig och veta vad som är rätt och vad som är fel.   

När jag gick på gymnasiet hade jag en klasskompis som hette Sofie,hon hade en äldre syster som köpte vin till henne.Jag bytte en gång min häxblandning med henne och övertygade att det hon bytte var en mirakel dricka som gjorde att hon kunde få den kille hon länge trånat efter.Sen körde jag med bytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaka.Gissa om hon ångrade sig ? och inte ville killen ha henne för hon spydde då det var dags att träffas.Ja tänk så tokigt det kan bli.


Denna vecka blev det träning tisdag och i dag söndag.Men med tanke på hur mycket jag dansade i fredags så blev det nästan ett träningspass det med   

Så jag ska väl vara nöjd denna vecka.

Men jag är mindre nöjd med intaget av sötsaker,men det är en annan femma .  Ett knep är att borsta tänderna direkt efter maten.Det är ju inte gott med sött då tänderna är nyborstade.Nä skärpning Carina.


Jag skrev i mitt förra inlägg om kvinnan som träffade sin älskare i olika provhytter i Farsta.Glömde att berätta varför det just blev provhytterna i Farsta.Jo hon jobbade på Folksam i Farsta och han var målare ( vet ej vart han målade någonstans).Så det var på lunch rasterna dom passade på att rumla runt i dessa provhytter.Vet inte hur denna saga slutade men modiga var dom i alla fall.


Nej nu måste jag nog packa för det har jag fortfarande inte gjort. 


Kram

Carina





Jag vill om du vågar
och jag lovar att min kärlek räcker till
Jag vill om du frågar
Så kom kom och ge mig live igen
för jag längtar och jag väntar
Kan du älska?
Ge mig ett svar, ge mig passion
Jag vill om du vågar
Vill ta det till en högre dimension

Av Carina - 31 oktober 2010 15:15

Äkta lycka talar för sig själv.

Den behöver inget skyltfönster


Hade tänkt åka till Nykvarn i dag med,men så blev det inte.Kent behövde pejlen och jag släpper inte taxarna i skogen utan den.

Fick sova ut i morse och det var ju inte helt fel,riktigt skönt faktiskt.Bestämde mig för att städa min bil.Dammsög och putsade upp den invändigt.Tänkte tvätta den på utsidan också men det var så många bilar före mig i kön så jag tar det en annan dag.

Var till Farsta centrum,kollade lite kläder som jag även provade.Kom då i håg vad en kvinna berättade för mig för många år sedan då jag tränade på Farsta workout center.Hon hade en relation med en gift man och dom brukade träffas i Farsta centrum och älska i provhytten.Det var olika butiker varje gång.Själv är jag livrädd att någon ska komma in då jag byter om och bara står i trosor och bh.

Att dom bara vågade tänk om någon hade kommit in eller dragit upp draperiet    Ja nöden har ingen lag.Hade det varit jag som kom på dom i hytten hade jag nog låtit drapperiet varit uppdraget och sprungit där i från   

Det blev ett par byxor och en topp,och jag var ensam i min hytt inga vilda äventyr här inte.  

Köpte mig en ny liten kamera att ha i handväskan,fotonörd som jag är.Min  rosa kamera fungerar inte så bra efter att ha åkt i golvet i somras då jag var på Gotland.Tecknade även en drulle försäkring på två år.

Ska snart packa min väska för i morgon är det konferens med övernattning.


Kram

Carina


Vi får vingar när vi älskar.
Vi får vingar när vi älskar med varann.


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards