Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Carina - 13 oktober 2010 22:09

Jag efterlyser nu denna glada positiva Carina.Vart har hon tagit vägen? Hon är liksom bortblåst,har höstvindarna tagit med henne till en annan plats.Jag får nog leta rätt på henne omgående för detta fungerar inte utan hennes positiva närvaro. Hon har aldrig drabbats av varken höst eller vår deprition.Hon har säkert gått vilse på någon enslig stig.Känner jag henne rätt så är hon säkert på väg tillbaks.För detta är inte likt henne - CARINA kom tillbaks NU!!!!!


I dag tog Camilla och jag tåget in till Stockholms söder.Sushi och bio var kvällens planer.Tänk att det var lika gott med Sushi i dag som i fredags.Blir nog aldrig less på dena maträtt,mums   

Det blev mycket prat,vi gick även in i några affärer sen blev det bio - Lyckan,kärleken och meningen med livet.En film som fick en att tänka till om just lyckan,kärleken och meningen med livet.

Vi lever bara en gång och då ska man leva ett bra och innehållsrikt liv med mycket kärlek och lycka.

     

Nu är det förkylningstider på gång och jag läste i går i tidningenToppHälsa  8 knep som håller förkylningen borta.

1 Tvätta händerna - gör jag flera gånger om dagen och avslutar med handsprit.

2 Håll distans - lättare sagt än gjort då eleverna är väldigt nära i bland

3 Ha sex 1-2 gånger i veckan  - Ops där ligger jag efter

4 Balansera livet - fungerar bra

5 Hitta lyckan - kämpar på för fullt

6 Häng  utomhus- ja rätt ofta faktiskt

7 Ät rätt-gör jag redan

8 Sov gott - ja i bland gör jag faktsikt det.


Så lev nu efter detta så håller du dig borta från förkylningen


God natt

Kram

      Carina

      

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards