Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Carina - 23 oktober 2010 20:00

Vissa dagar hinner man med mycket.En sådan dag var det i dag.

Efter frukost och hundpromenad med fyra hundar åkte jag till Ica MAxi för att vecko handla.Fixade i ordning vanilj pannacotta till kvällen,tvättat två maskiner tvätt, tvättat fönster och bytt gardiner,dammsugit,torkat golv och dammat.

Sen blev det långpromenad,jätte skönt att röra på sig.När jag kom hem fick jag ta bilen till Länna med Isabella hon ville ha lite gott till kvällen.

Pratade med en god vän i dag som frågade om jag satt och tittade på tv,nehej du det finns inte med i mina planer.Titta på tv gör jag på kvällen,dagtid vill jag vara så effektiv som möjligt.Har ett hem att ta hand om,och när det är klart vill jag ta hand om mig själv.Ja så funkar jag helt enkelt.Trivs inte då det är rörigt eller smutsigt omkring mig så då måste jag göra något åt saken.  

I morgon är det dags för taxarna att röra på sig.Men vädret verkar inte så lovande,det ska bli ihållande regn redan i från morgonen.

Jag avskyr regn   


Ha nu en mysig lördags kväll

Kram

Carina


  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards