Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Carina - 6 oktober 2010 20:15

Klockan tre i morse vaknade jag av att hunden Viktor spydde   så det var bara till att gå upp och torka.Låg ungefär i tio minuter sen var det dags igen.Samma sak en gång till upp och torka och hoppas det var sista gången.Men icke sa nicke han skulle spy flera gånger.När han väl slutat spy var det dags att tömma det bakre håletfy fan vad det stank och vad mycket det kom.Trodde jag skulle spy, men kunde tack och lov bita i hop.

Torka igen och sedan ut för att rasta av Viktor ordentligt.Stackar lilla hund.

Kvart i fem la jag mig åter i sängen igen .

Fem gick sonen upp för att jobba och då insåg jag att sova inte var någon ide,men låg kvar i sängen tills min klocka ringe halv sex.


Nu inser jag att jag är på tok för gammal för att skaffa små barn,vilket jag absolut varken vill få fler av eller ens kan bli gravid då det fattas delar hos mig. Men det är många som skaffar sitt första barn i min ålder eller en sladdis och jag beundrar verkligen dom som orkar med detta nu.


Burr vad det var kallt idag. Blåste riktigt kyligt också. Nu är det verkligen höst, ingen tvekan om det och nu får man snart börja tänka på vinterkläder.

Åkte till Itrim i dag för sista gången,ja jag hoppas det i alla fall.På någotvis så kändes det lite sorgligt.Gillar Madeleine så mycket men jag kan ju inte vara kvar där och betala dyra pengar för att jag gillar henne.

Fick Diplom,ros,nyckelring och ett sadelskydd till cykeln.

Jag har lyckats gå ner 7,4 kg

Minskat mitt midjemått med 11 cm

Mitt BMI var 23,7 vid start och nu 21

Det var ett år sedan jag skrev in mig på Itrim.

Jag har lyckats hålla min nya vikt i nio månader,fastän jag fuskat i mellan åt med både godis,fikabröd,efterätter och vin.


  

Dagens vikt 56,4 kg



Nu ska jag fortsätta med min träning två-tre gånger i veckan.

Tänka på vad jag äter,men även unna mig något gott där i mellan.


Hann även med att gå in på min favorit affär Esprit.Där köpte jag en kofta och en topp.Efter middagen åkte vi till XXL i Bromma en jakt och fritidsaffär. Där blev det nya kängor och en tröja och några sockor. 


Denna dag blev en lång dag, eftersom jag varit vaken sedan tre, men som tur är snart börjar lida mot sitt slut.


Ska bara se klart bonde söker fru ( varför är alla bönder orange håriga ? ) och Carina Berg flyttar in.

Sen blir det till att krama kudden.


Jag måste bara få berätta vad en av mina elever frågade mig i går.

Jag färgade håret i fredags och det blev rätt mörkt,hon satt länge och tittade innan hon sa.

-Har du färgat håert Carina ?

-Ja i fredags sa jag

-Åh vad fint,men vad har du gjort med det andra håret då som du hade i fredgs?



Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards