Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Carina - 16 oktober 2010 16:24

Retar du upp dig på ting som är små ,så är du väl inte större än så

  


Även denna lördag var det dags att åka till Nykvarn för jakt med hundarna.Det var en kall morgon -4 grader.Himlen var oskyldigt blå,solen värmde på rätt bra och luften frisk och skön. Har man bara rätt kläder på sig så är en dag som denna helt underbar.Tycker verkligen synd om dom som inte kommer ut i naturen sådana dagar.Man blir nästan som förälskad av naturen,hundar som skäller och solen som lyser mellan träden.I dag hade jag med mig gulasch soppa och ägg smörgås. Riktigt gott.Fick se tre rådjur i dag.Hoppas vi tar dem nästa helg.Tack Tomas,Helmut och Mats för en trevlig dag i skogen.


Nu är jag ny duschad och har en cider vid min sida.Vid 18 tiden blir jag hämtad av Anders, då ska vi in till Globen för att äta och se Ladies Night Eva och jag   


Ha en trevlig lördags kväll alla fina vänner

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards