Carina´s Blogg

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Carina - 22 oktober 2010 19:15

   Det kändes så fel då snön kom i dag.Visst är det fint då marken är vit av snö,men för mig får det gärna vänta två månader till.December är en månad som jag gärna vill ha vit.Fick lite panik i dag då jag fortfarande har sommar däck på min bil.Skickade i väg ett mejl till Kent med en fråga om vinterdäck till min bil i dag? men fick inget svar.Skickade då i väg ett sms med samma fråga och två timmarr senare fick jag svar att jag skulle få hjälp med det.Önskade att jag kunnat fixa detta själv så att man slapp besvära andra.Kent fick slita som tusan för att få bort ett däck,det satt sten hårt och jag såg min bil åka omkring på gatorna med tre vinter däck och ett sommar däck   Men efter mycket slit och en hel del svett så lossnade tack och lov mitt sista däck.Tänk om jag får punka då jag är ute och kör ? kommer aldrig att kunna byta däck själv då dom sitter så hårt. 


I kväll är det UF hemma,ja Ungdoms Fritt.Det börjar bli allt vanligare nu här hemma på helgerna då dom alla tre är ute och roar sig på eget håll.I morse då jag tittade igenom frysen efter kvällens middag och tog fram det vi skulle äta trodde jag att vi skulle bli fem.Men så blev det inte.Det blev endast Kent och jag så det fick bli sushi i stället.Inte helt fel för en sushi älskare som jag.

I kväll blir det Idol och rökta räkor.


Efter att ha varit borta i två dagar från skolan var det åter skönt att vara på plats igen.Det värmer verkligen i hjärtat då eleverna säger att dom saknat mig då jag varit borta.


Nu ska det bli skönt med två dagars ledighet.


Kram

Carina 


Om du vill bli älskad, älska själv

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards