Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Carina - 9 oktober 2010 19:33

 Änglar finns, det är bara så att alla har inte vingar,  och då kallas dom vänner. Och du är en av dom

   

Strax innan sju åkte taxarna och jag till Nykvarn för att jaga.

Jag jagar ju inte men går gladeligen med hundarna i skogen.  

Denna dimma möttes jag av då jag kom fram.

Men som tur var lättade den.Det var en mycket härlig dag i skogen.Underbart att få se taxarnas arbete att få tag på vilt.

Jag såg en dovhjort,vilka vackra djur det är.Tyvärr fanns det inte så gott om vilt i dag.Men vad gör det? Hundarna fick röra på sig och jag fick frisk luft.

Vi grillade även korv,tänk att det kan vara så gott.


  

Rondodrevets Frisco


Halv fem var jag hemma.Gav hundarna mat och bytte om för att sedan åka till Ica Maxi för att veckohandla.Sen var det hem och laga mat.Döttrarna jobba och kom hem halv åtta.Så det blev en middag i min ensamhet i dag med.


  

Bandspagetti med lövbiff i vitlöksås


I går gjorde jag något som jag länge längtat efter-Choklad pannacotta.

Det ska jag och döttrarna snart mumsa i oss  


Nu blir det Dansfeber sen avslutas kvällen med romantisk drama - P.S I love You


Ha en underbar lördag kväll

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards