Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Carina - 15 oktober 2010 21:01

Hur man har det beror oftast på hur man tar det.


Skönt att denna arbets vecka äntligen är slut.Det har varit en mycket tuff och intensiv vecka på jobbet.Det blev en sen fredag på jobbet pga möte med konsulten och vår rektor,vi gick igenom konferensen vi ska ha i november.

Eleverna har i dag haft rörlig bild och det är underbart att se dem agera framför kameran.Nu är det två veckor kvar i skolan sen är det dags för höstlov. 


Utemöblerna har vi lagt undan men inte grillen,det är så gott med grillat kött.

Vi grillade fläskfile och åt sallad till middag.Men är det helg så är det, vi var bara tvugna att åka i väg och köpa godis.Jag minns när jag var liten,min mamma åt aldrig godis,men det gör jag,massor. Men hon rökte och det gör inte jag.


Jag kan bli så jävla arg på Kent då vi åker bil.Vi skulle i kväll till City gross och jag ville åka en väg och Kent tyckte jag skulle ta en annan väg.Va fan det är ju jag som kör,det är min bil,låt mig då få bestämma väg   eller som när vi kom till parkeringen,då tyckte han att jag ställde bilen snett.Jag skulle allvarligt talat aldrig komentera hans bilväg eller hur han parkerar sin bil.

  

Så här glad är jag då Isabella och jag tittar på Idol.

  

Fredags mys med Bella buuuuus


I morgon ska taxarna och jag till Nykvarn.På kvällen ska jag träffa Eva.

Vi ska först äta tillsammans och sedan blir det Ladies Night   Ska bli jätte roligt att få gå på det med Eva,vet inte om vi går vidare efter det eller om vi åker hem. Vi får se vad kvällen har att erbjuda.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards