Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Carina - 21 oktober 2010 19:00

Vilka fantastiska dagar jag haft på Arbetsledarskaps utbildningen.

  

Det var en mycket fin konferens plats vi var på - Vår Gård i Saltsjöbaden.

Två intressanta och lärorika dagar med ett glatt gäng kvinnor.

Oj vad vi har skrattat mycket.Stämningen var på topp från morgon till sena natten.

Ätit underbart god mat och hembakat mat och kaffe bröd.

Till lunch fick vi två rätter och middag blev det tre rätter med vin och kvällen avslutades med dans.

  

Jag & Marie,tack för alla fina ord du sa till mig 


  

Pia & jag   Vi dansade hela natten lång


  

Teresia & jag


Klockan två kröp jag ner i sängen.Men det var helt omöjligt att sova,så vid sju när det var dags att gå upp var man inte så jätte pigg.

Vi var många som var trötta i dag.Utbildningen avslutades vid 16.

Det har varit så trevligt att få lära känna alla dessa kvinnor på utbildningen.Vissa får man mer kontakt med andra lite mindre.



       

Det fanns gott om tavlor och dessa gillade jag.Det var en målad tavla med glas i och glaset lös i mörkret.


  

Det fanns även konst ute.Tycker mycket om den här med alla händer.


Hade tänkt träna i kväll men mina fötter behöver vila efter nattens dans.

Så nu blir det mys i soffan.


Ha en bra kväll

Kram

Carina

  



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards