Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Carina - 10 oktober 2010 17:42

Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt.Tack för att du är en del av mitt liv,antingen det är för en period eller för resten av livet.


101010 Är dagens datum.Undrar hur många som får det som sitt personnummer?

I går skulle Isabella och jag se P.S I love you.Vilket vi också gjorde men jag missade lite.Mina ögonlock var så tunga  ja det var helt omöjligt att hålla dem uppe så jag missade slutet och Isabella blev nog lite besviken på sin trötta mamma.

Det var skönt att få sova lite längre i dag.Strax innan nio gick jag upp,men hade nog kunnat ligga kvar minst en timme till.

I dag var det dags att fixa till naglarna igen.Blev jätte nöjd denna gång.

  


  

Killen som fixade mina naglar var riktigt pratsjuk.Det började med att vi hörde Daddy Cool med Boney M spelas i högtalarna.Bra låt,det är väl en låt för din generation?Sen var samtalet i gång.Vi pratade om 80, 90 och 2000 talets förändringar.Vietnamn,som denna kille kom i från och som jag är sugen på att åka till.Hans skolgång,hans familj och alla fem syskon han har.Tatueringar,han hade en röd tatuering som han i dag ångrade och nu ska ta bort.Vilket jag kan förstå för den var inte snygg.Samtalet avslutade med gårdags kvällens blind date. En tjej ville träffa honom och bjuda honom på middag.Hon hade beskrivit sig själv som någon skådespelerska i någon film (minns ej vilken) lång,smal,snygg och blond.Men när han kom dit var hon skit ful och dessutom jätte tjock.

Han tänkte vända men ville inte vara taskig utan stannade kvar där under kvällen.När han väl kom hem mådde han så dåligt att han var tvungen att ta en alvedon och när han nu berättade detta för mig blev han illamående.Aldrig mer en blind date sa han till mig.Stackars kille.Men lite charmigt att han ville berätta det för mig.Jag önskade honom lycka till i fortsättningen.


Hösten och dess färger är så vackra och man blir så glad då solen lyser på dem. Tog några bilder på promenaden i dag.


   


   


I kväll blir det träning mellan 18:30-20:00 sen blir det hem för att se

"Ensam Mamma".

Kent och Jasný är nu på väg hem.

Två älgar och en kalv har jaktlaget lyckats skjuta denna helg.

    

Ha en skön söndag kväll


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards